loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

اگر شما تمایل دارید که در بازار فارکس موفق شوید و پول زیادی دربیارید، حتما باید تحلیل تکنیکال فارکس را یاد بگیرید و از آن برای پیدا کردن موقعیت های فوق العاده تحلیل استفاده کنید. تحلی

اکبر صباغی بازدید : 40 یکشنبه 19 دی 1400 زمان : 21:57 نظرات (0)

اگر شما تمایل دارید که در بازار فارکس موفق شوید و پول زیادی دربیارید، حتما باید تحلیل تکنیکال فارکس را یاد بگیرید و از آن برای پیدا کردن موقعیت های فوق العاده تحلیل استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال در زندگی

در این دنیا یک سری قوانین ثابتی هستند که زندگی را می سازند.  این قوانین در تمام زندگی هستند، قوانین طبیعت، روند فصل ها، شکوه شکوفه ها در بهار، خزان برگان،برف، سرما و دوباره شکوه شکوفه ها. ما میتونیم این روند رو در تمامی زندگی ببینیم، در ذهنمون، در پیشرفتمان، در شکست و در موفقیتمان. زندگی یک روند صعودی دارد، گاهی وقت ها متوقف میشود، گاهی وقت ها به سطح پایین تری میرسد، گاهی وقت ها هم به جلو میرود و همه چیز را تغییر میدهد. اگر ما برای زندگی یک نمودار بکشیم، میتونیم چیزهای بیشتری بفهمیم.

تحلیل تکنیکال در فصل ها

برای مثال یک بچه به دنیا می آید، او نمیتونه هیچ کاری انجام بده، فقط میخورد و  گریه میکند.بعد از یک سال او میتونه راه بره، خیلی مبهم صحبت کنه، در سال دوم او میتونه بدوهه، پنج سالگی او میتونه فکر کنه و تصمیم بگیرد، ده سالگی، او خواندن و نوشتن یاد میگیرد، پانزده سالگی، او در دوران نوجوانی هست، و دنبال یک حرفه میگرده برای زندگیش، بیست سالگی، سی سالگی، شصت سالگی، هشتاد سالگی و…. این روند زندگی یک انسان است. زندگی یک چرخه هست، روند صعودی ،رنج و روند نزولی دارد. این نمودار زندگی ماست، همه چیز یک چرخه ای دارد، همه چیز یک نموداری دارد،همه چیز تحلیل تکنیکال دارد.

برای مثال ما نمودار زندگی را میکشیم و تحلیلش میکنیم. زمانی که ما به دنیا آمدیم، به سرعت رشد کردیم،بعد از مدتی رشد ما متوقف شد و پیشرفتی دیده نمیشد، فقط رنج بود، بعد از چندماه ما این محدوده رنج را شکستیم و رشد ما دوباره شروع شد. از  30 تا 40 سالگی تغییر عجیبی در ما دیده نمیشه، و بعد از 55 سالگی ما کم کم افول میکنیم، موهایمان سفید میشود، شاید کار زیاد نتونیم انجام بدیم، و در نهایت میمیریم.همه چیز یک نموداری دارد، مثل زندگی، این یک قانون است.در بازار فارکس ، ما برای اینکه سود بیشتری کنیم و پول بیشتری دربیاریم  از قانون روندها استفاده میکنیم. هر دارایی یک روندی دارد، یک نموداری دارد، و یک تحلیل تکنیکالی، برای مثال شرکت گوگل روزی در بازار سهام عرضه شد، آهسته آهسته رشد کرد و امروز یک شرکت بالغ و بزرگ است. با درآمدی غیر قابل تصور.بعضی وقت ها قیمتش پایین آمده، برای اینکه معامله گران فکر میکردند شرکت ارزشمندی نیست، و بعضی وقت ها رشد کرده، چونکه پروژه های فوق العاده ای در حال انجام داشته است. ما میتونیم همه چیز رو تحلیل کنیم، چون این قانون زندگی است.

پایه ی تمامی نوسانات بازار در ذهن ما هست، در روانشناسی ما هست، در ترس و طمع. بیاید تصور کنیم که شما میخواهید طلا بخرید، شما نمیخواهید بیشتر از 1300 دلار برای هر اونس طلا بدهید، برای اینکه شما میترسید پولتان را از دست بدهید. شما از شکست میترسید. بازارها به وسیله احساسات مردم حرکت میکنند، توسط ذهنیتشون از بازار، طمع به دست آوردن پول بیشتر،  ترس از شکست، و امید موفقیت. بازارها محل تقابل احساسات مختلف، نظرات متفاوت و رویاهای مردم هستند.. تقابل خریدار ها و فروشنده، بازار صعودی و بازار نزولی. احساساتشان هست که قیمت را ایجاد میکند،نمودارها را ایجاد میکنند،روند را ایجاد میکنند، و زندگی را میسازند.

اگر معامله گران تمایل داشته باشند که پول بیشتری برای طلا بدهند، قیمت طلا روند صعودی میگیرد، و اگر احساس کنند که طلا زیاد جذاب نیست، و بخواهند که طلاهایشان را بفروشند، بازار روند نزولی به خود میگیرد مانند بهار، تابستان، پاییز و زمستان، که احساسات طبیعت آن را میسازد. تحلیل تکنیکال یک قسمتی از زندگی است،پشت روان ما، زندگی ما و طبیعت ما پنهان شده است.

چگونه میتوانیم با تحلیل تکنیکال فارکس پول دربیاریم؟

تحلیل تکنیکال به ما کمک میکند که احساسات بازار، دیدگاه بازار و رواشناسی معامله گران را متوجه بشیم.

معنای این حرکت چیست؟

این بدین معناست که خریدارها تمایل ندارند که بالاتر از 74.95 به خرید ادامه دهند. همچنین فروشنده ها نیز نمیخواهند که پایین تر از 72.44 بفروشند .  قیمت بازار متوقف میشود و فقط در این محدوده نوسان میزند. این روانشناسی است، اثر احساسات هست. هنگامی که قیمت به 74.95 میرسد، خریداران در برابر خرید در قیمت بالاتر مقاومت میکنند. آن ها فکر میکنند که در این لحظه این بالاترین قیمت ممکن هست. هنگامی که قیمت به 72.44 کاهش پیدا میکند، فروشنده ها قیمت را حمایت می کنند و فروش را متوقف می کنند. آن ها حس می کنند که در این لحظه این قیمت پایین ترین قیمت ممکن است، به این شکل احساسات ما اینچنین تاثیری بر بازارهای مالی میگذارند. معامله گران از این دانش،دانش تحلیل تکنیکال، استفاده میکنند تا پشت بازار و احساسات مردم را متوجه شوند. برای اینکه بهترین گزینه را معامله کنند و ثروتمند شوند. تحلیل تکنیکال دانش یافتن احساسات و رفتار مردم در نمودار ها، و استفاده کردن از این احساسات برای بهتر معامله کردن و بیشتر پول درآوردن است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 14,053
  • بازدید کلی : 103,391