loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

نحوه انتقال از استخر به کیف پول معرفی آموزش انتقال بیت کوین از استخر به کیف پول مشابه تراکنش‌های بانکی، انجام تراکنش در شبکه‌های ارزهای دیجیتالی، مستلزم پرداخت هزینه و کارمزد است. این

اکبر صباغی بازدید : 43 یکشنبه 22 اسفند 1400 زمان : 22:41 نظرات (0)

نحوه انتقال از استخر به کیف پول

نحوه انتقال از استخر به کیف پول

معرفی آموزش انتقال بیت کوین از استخر به کیف پول

مشابه تراکنش‌های بانکی، انجام تراکنش در شبکه‌های ارزهای دیجیتالی، مستلزم پرداخت هزینه و کارمزد است. این کارمزدها در برخی از مواقع آنقدر زیاد می‌شوند که سرمایه گذاران را با مشکل مواجه می‌کنند.
برای انجام هر تراکنش، اطلاعات مربوط به تراکنش ارسال شده به فضایی با نام استخر حافظه (mempool) فرستاده می‌شود و در آنجا در صف انتظار قرار می‌گیرد تا ماینرها یکی یکی آنها را انتخاب و ارزیابی کنند.

در این بین افرادی اولویت دارند که هزینه بیشتری کنند و مبلغ بالاتری را برای کارمزد پیشنهاد دهند. گزینه دیگری که برای انتخاب کارمزد تراکنش در نظر گرفته می‌شود، شلوغی شبکه است. هر چه شبکه شلوغ تر باشد، کارمزدها نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. بیت کوین تا به حال کارمزدهای میانگین 50 دلاری را نیز تجربه کرده است.
نکته مهم دیگری که باید بدانیم این است که شبکه‌های ارزهای دیجیتال متفاوتند و هزینه انتقال رمزارزها در آن‌ها تفاوت زیادی دارد. پس انتخاب شبکه انتقالی نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انجام یک تراکنش ارز دیجیتالی است.

 

برای انتقال بیت کوین به کیف پول لازم است مراحلی انجام گیرد که به شرح زیر است + نحوه انتقال از استخر به کیف پول  :

ساخت کیف پول در بلاک چین
برای انتقال بیت کوین به کیف پول ابتدا لازم است یک حساب بلاک چین داشته باشید و از طریق آن بیت کوین را دریافت یا ارسال نمایید. در اولیه مرحله برای ساخت کیف پول به سایت www.blockchain.com مراجعه نموده و شروع به ساخت کیف پول کنید. برای انجام این کار لازم است یک ایمیل داشته باشید و پسورد را خودتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید در انتخاب پسورد دقت کرده و از حروف بزرگ و کوچک استفاده کرده و از کاراکترهای نمادین استفاده نمایید تا پسورد شما قابل پیش بینی و هک نباشد. پسورد شما به ایمیل ارسال شده که لازم است در حفظ پسورد خود کوشا باشید.

انتقال بیت کوین از سایت کریپتو تب به کیف پول
هر کیف پولی آدرسی دارد که پس از کلیک بر روی گزینه ریکوئست (Request) می‌‌‌‌توانید آدرس کیف پول خود را مشاهده نمایید. که لازم است آن را کپی کرده و از آن برای انتقال استفاده کنید. لازم است آدرس کپی شده را در سایت کریپتو تب وارد کرده و شروع به انتقال نمایید. به ازای هر ده هزارم بیت کوین می‌‌‌‌توانید آن را به کیف پول انتقال دهید. دقت داشته باشید وقتی پول به کیف انتقال داده شد مراحل سکیوریتی که در سایت بالا می‌‌‌‌آید را انجام دهید تا امنیت کیف پول شما تامین شود. در نهایت می‌‌‌‌توانید به صرافی‌‌‌‌ها مراجعه نموده و در هر جای دنیا که هستید بیت کوین موجود در کیف پول خود را به پول نقد تبدیل نمایید.

چه عواملی در سود دهی استخراج بیت کوین اثر گذار است؟
سختی استخراج
همان طور که بالاتر هم توضیح دادم، سختی استخراج پارامتری است که در شبکه بیت کوین تعبیه شده تا بلاک‌های بیت کوین تقریباً هر ده دقیقه یکبار ساخته شوند، نه زودتر و نه دیرتر.

به‌بیان دیگر، برای اینکه ماینرها نتوانند به یکباره با قدرت زیاد سخت‌افزارهای خود باعث تولید سریع بلاک‌ها و بیت کوین‌های جدید شوند، هر چقدر قدرت پردازش ماینرها بیشتر شود، سختی استخراج بیشتر می‌شود و برعکس.

بنابراین اگر قیمت بیت کوین پایین باشد، سختی استخراج بالا می‌تواند سودآوری را به‌شدت کاهش دهد. بالا رفتن سختی استخراج به این معناست که برای حفظ سودآوری خود نیاز به قدرت پردازش بیشتری دارید که برای دست‌یافتن به آن باید دستگاه‌های استخراج قدرتمندتری را به کار بگیرید.

قیمت و هزینه‌های برق
مصرف برق یک دستگاه و تعرفه برق مصرفی به‌طور مستقیم در سودآوری ماینینگ تأثیرگذار است. به همین دلیل باید به‌خوبی هزینه‌های برق مصرفی را محاسبه کنید تا بتوانید بازگشت سرمایه خود را بسنجید. قیمت برق بالا اگر با سختی استخراج و قیمت پایین بیت کوین همراه شود، ضرر جبران ناپذیری به ماینرها می‌رساند.

قیمت بیت کوین
قیمت لحظه‌ای بیت کوین هم یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در سودآوری ماینینگ است. به‌عنوان نمونه، در سال ۲۰۱۸ که قیمت بیت کوین به ۳,۲۰۰ دلار رسیده بود، بسیاری از ماینرها دستگاه‌های خود را خاموش کردند، چون سود استخراج حتی جوابگوی هزینه‌های برق هم نبود.

پیوستن به استخر استخراج  بیت کوین
پس از تهیه دستگاه و انتخاب کیف پول بیت کوین، به مهم ترین قسمت آموزش یعنی پیوستن به استخر استخراج و شروع کار می‌رسیم. با توجه به بزرگ‌شدن سریع صنعت ماینینگ، برای استخراج سودآور بیت کوین یا هر ارز دیگری احتمالاً باید به یک استخر استخراج بپیوندید.

استخر استخراج رمز ارز چیست؟
استخر استخراج یک فضای مجازی است که استخراج‌کنندگان در آن قدرت پردازش خود را با هم جمع می‌کنند و همه برای استخراج یک بلاک تلاش می‌کنند. در این روش، هر استخراج‌کننده بر اساس توان پردازشی خود سود می‌برد.

می‌توان این‌ طور گفت که ماینرهای سراسر دنیا قدرت پردازش سخت‌افزارهای خود را در اختیار یک استخر استخراج قرار می‌دهند و استخر استخراج به نمایندگی از همه ماینرها در پیداکردن معادله بلاک‌ها با دیگر استخرها رقابت می‌کند.

آیا بدون سخت افزار و برق می توان بیت کوین استخراج کرد؟
خوب قطعا فراهم کردن تجهیزات هزینه های زیادی را به فرد متحمل می کند، همچنین تامین برق مورد نیاز استخراج بیت کوین برای همه امکان پذیر نیست. از طرف دیگر با توجه به سودآوری و علاقه زیاد افراد به رمزارزها یک راهکار برای این افراد وجود دارد که به شرح آن می پردازیم:

استخراج ابری چیست؟
Cloud mining  یا استخراج ابری به آن دسته از خدمات و شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که قدرت پردازش سخت‌افزارشان را به شما می‌فروشند و کارهای مربوط به استخراج و نگهداری تجهیزات را انجام می‌دهند.

در واقع با کلود ماینینگ می‌توانید بدون خریداری تجهیزات سخت‌افزاری گران‌قیمت یا فراهم‌کردن برق و مکان مناسب، تجهیزات استخراج شرکت‌های کلود ماینینگ را اجاره یا از این شرکت‌ها قدرت پردازش خریداری کنید.

با این کار تنها چیزی که نیاز دارید فقط یک کامپیوتر ساده یا گوشی موبایل خواهد بود تا به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید و سودتان را در کیف پول دریافت کنید.

مزایای استخراج ابری
عدم نیاز به یک مکان برای قرار دادن تجهیزات استخراج بیت کوین
هیچ نیازی به فراهم کردن تجهیزات و برق وجود ندارد.
معایب استخراج ابری
ریسک کلاهبرداری
استخراج غیرشفاف
نبود کنترل و انعطاف‌پذیری در استخراج رمزارز
کمتر شدن سود افراد ( دلیل آن پرداخت هزینه های مربوط به اپراتور )
نوسانات قیمت که ممکن است باعث کم‌شدن سود یا توقف فعالیت شود.

درباره سرمایه گذاری ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 671
  • بازدید سال : 14,078
  • بازدید کلی : 103,416