loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

یکی از بزرگترین مشکلاتی که تقریباً در بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی دیده می شود، مسئله جا به جایی حیوان خانگی می باشد. مشکلی که می ‌توان آن را با تهیه کردن یک باکس سگ و یا گربه در

اکبر صباغی بازدید : 44 شنبه 20 فروردین 1401 زمان : 2:16 نظرات (0)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که تقریباً در بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی دیده می شود، مسئله جا به جایی حیوان خانگی می باشد. مشکلی که می ‌توان آن را با تهیه کردن یک باکس سگ و یا گربه در سایز و نوع مناسب به راحتی مرتفع نمود.

وقتی می خواهید از یک سگ و گربه در فضا های خانگی در کنار خود نگهداری کنید، لازم است که فکر جامعی در باب جا به جایی های احتمالی حیوان نیز کرده باشید. مثلا وقتی که راهی سفر هستید و یا آنکه می‌ خواهید حیوان خانگی خود را نزد دامپزشک ببرید و شاید هم بخواهید همراه با حیوان خانگی ای که دارید گشتی شهری داشته باشید، برای تمام این موارد نیاز است که حیوان خانگی خود را از خانه خارج سازید.

شما باید برای حمل و نقل امن، راحت و عاری از دردسر های آن فکری کرده باشید. باکس حمل سگ و گربه وسیله ‌ای است که خیال شما را در مواجهه با چنین مسائلی آسوده خواهد کرد.

شاید با خودتون فکر کنید که باکس خیلی ضروری نیست و به راحتی می‌تونید گربه و سگ تون رو بغل کنید و بیرون ببرید. اما توجه کنید که گربه‌‍‌ و سگ ها غیرقابل پیش بینی هستن و هرچقدر هم تو خونه آروم باشن در مواجهه با محیط بیرون ممکنه رفتار متفاوتی داشته باشند. این حیوانات خانگی برخلاف چیزی که نشان می دهند، زود میترسند و ممکنه صدای بوق ماشین که برای ما عادی هست، باعث وحشت شان شود و ازترس فرار کنند! بنابراین باکس برای امنیت و محافظت از خودِ این حیوانات نیاز و ضروری هست.

به این ترتیب همراه با خرید باکس، کوله یا کیف حمل سگ و گربه، فضایی امن را در سفر های زمینی و حتی هوایی برای حیوان خانگی که با شما زندگی می کند، تامین خواهید کرد. تقریباً تمام کسانیکه از حیواناتی مانند سگ و گربه در محیط های خانگی میزبانی می ‌کنند، نیاز به داشتن باکس حمل سگ و یا گربه را لازم می ‌دانند؛ اما در هنگام خرید باکس سگ مناسب با چالش ‌های جدی مواجه می شوند.

به همان اندازه که یک خودروی نامناسب در طول سفر می تواند باعث آزار شما شود، باکس حمل سگ نامناسب نیز در تمام زمانی که در سفر خواهید بود، حیوان شما را آزار خواهد داد. دقت در خرید باکس سگ مناسب برای راحتی حیوان و در نهایت راحتی شما در حین سفر و یا جا به جایی های شهری ضروری خواهد بود؛ اما چطور می توان باکس حمل سگ و یا گربه مناسب را خریداری کرد؟

نکات در انتخاب ابعاد باکس سگ و گربه

انتخاب مناسب در ابعاد باکس سگ و گربه مهمترین نکته ‌ای است که باید در هنگام خرید این وسیله در نظر بگیرید. ابعاد باکس سگ به مانند خانه ‌ای است که قرار است محلی امن برای حیوان شما در طول سفر و یا دیگر جا به جایی ‌ها باشد. در چنین حالتی نیاز است تا حیوان در محیطی که برای او در نظر گرفته ‌اید، کاملاً راحت باشد.

باکس سگ

ابعاد باکس سگ و گربه باید در اندازه ‌ای باشد که برای سگ و گربه ها حکم یک زندان تنگ را پیدا نکند. سگ ها و گربه ها از فضا های تنگ بیزار هستند. مطمئن باشید اگر باکس حمل سگ و یا گربه که تهیه کرده اید، نتواند آن فضای باز را برای حیوان داشته باشد، حیوان نیز برای ماندن در آن مقاومت خواهد کرد.

اما سوال اصلی این است که چطور می توان ابعاد مناسب در باکس حمل سگ را به دست آورد؟ بهترین راه حل برای حل این سوال، خود حیوان خانگی شما می باشد. کافی است قد، بلندی و طول سگ و یا گربه را اندازه بگیرید و سپس به این اعداد به مقدار ۵ سانتیمتر برای حیوانات کوچک و 10 سانتیمتر برای حیوانات بزرگ اضافه کنید. به همین روش سایز مناسب در ابعاد باکس سگ را به دست خواهید آورد.

ممکن است همراه با این اندازه هنوز بخواهید که فضای نگهداری از حیوان خانگی خود را بزرگتر در نظر بگیرید. خب، می توانید چند سانتیمتر نیز ابعاد را بیشتر کنید؛ اما هرگز در انتخاب ابعاد بزرگتر از باکس حمل سگ افراط نکنید. باکس های بسیار بزرگتر از جثه سگ و گربه باعث می شود تا حیوان آن حس آرامی که باید در زمان حمل و نقل داشته باشد را از دست بدهد و فضای بزرگ را دلیل بر جنب و جوش بسیار بداند. آنگاه هرگز با سگ و گربه ای آرام در حین سفر همراه نخواهید شد.

شناخت انواع باکس حمل سگ و گربه

در هنگام خرید باکس سگ و گربه یقینا با انواع متفاوت از اشکال گوناگون تا متریال های مختلف در ساخت مواجه خواهید شد. به هر حال هر مدل تا جنسی از باکس حمل سگ و گربه با در نظر داشتن اهدافی طراحی شده اند و با خرید آنها می ‌توان نیاز هایی را مرتفع نمود. در این بین اهمیت دارد که بدانید هر نوع از باکس سگ و گربه مناسب چه اهدافی است؟ کدام نیاز های حیوان خانگی شما را تامین خواهد کرد؟ و چه مزایا و معایبی را متوجه شما خواهد نمود؟ در یک دسته بندی کلی می توان انواع باکس سگ و گربه را در چهار حالت داشته باشید.

باکس حمل سگ و گربه پلاستیکی

باکس حمل سگ و گربه فلزی

باکس حمل سگ و گربه کیف و یا کوله ای

باکس حمل سگ و گربه چوبی

درباره حیوانات خانگی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 14,050
  • بازدید کلی : 103,388