loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

ظرف غذای گربه قیمت ظرف آب گربه   ظرف آب و غذا از جمله وسایلی هستند که باید از بدو ورود گربه یا بچه گربه به خانه شما تهیه و خریداری شود.آب سالم و تمیز از نیازمندی‌های بدن تمام موجودا

اکبر صباغی بازدید : 75 یکشنبه 29 خرداد 1401 زمان : 0:18 نظرات (0)

ظرف غذای گربه

ظرف غذای گربه

قیمت ظرف آب گربه

 

ظرف آب و غذا از جمله وسایلی هستند که باید از بدو ورود گربه یا بچه گربه به خانه شما تهیه و خریداری شود.آب سالم و تمیز از نیازمندی‌های بدن تمام موجودات روی کره زمین است. کمبود آب در بدن انسان و حیوانات سبب ایجاد مشکلات زیادی در بدن ما خواهد شد. حیوانات خانگی از جمله گربه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگرچه میزان آب لازم برای گربه با انسان متفاوت است اما از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل لازم است در طول روز مقادیر مناسبی از آب را در ظرف آب گربه ریخته تا آن را بنوشد یا با تهیه غذاهای کنسروی می‌توانید این نیاز او را برطرف سازید.

یکی از آموزش‎‌های هر گربه‌ای غذا خوردن و نوشیدن آب او در ظرف مخصوص و در مکان مشخص شده‌ای است که شما از قبل برای او تعیین کرده‌اید. خوردن آب و غذا گربه در ظرف شخصی او و در مکان معین به او کمک خواهد کرد که از خوردن هر غذایی در هرجایی خودداری کند و این از بیمار شدن گربه ناشی از خوردن غذاهای مانده و یا نامناسب جلوگیری خواهد کرد. به‌ علاوه این که از ریخت و پاش و کثیف شدن محیط خانه شما و جایی که زندگی می‌کنید نیز جلوگیری می‌شود.

ظرف غذای گربه:

پس اگر به سلامت گربه و تمیز بودن محل زندگی خود اهمیت می‌دهید بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به خرید ظرف آب و غذا و همچنین تربیت و آموزش گربه برای خوردن غذا در ظرف مخصوص اقدام نمایید. آموزش غذاخوردن بهتر است زمانی که گربه بچه است آغاز شود هرچه این آموزش‌ها به تاخیر بیوفتند آموزش گربه نیز سخت‌تر و مشکل‌تر خواهد بود.

این لوازم گربه در انواع و جنس‌ها، رنگ‌ها و سایز و کیفیت‌های مختلف وجود دارد که در پت شاپ گربه قابل خریداری می‌باشند. شما باید با توجه به سایز، سن و نژاد بهترین و مناسب‌ترین نوع ظرف را از پت شاپ لوازم گربه برای او خریداری نمایید. نژاد گربه از این جهت مهم است که شکل و ظاهر پوزه گربه را برای ما مشخص می‌کند و فروشنده می‌تواند ما را در خرید مناسب‌ترین نوع ظرف که غذا و آب خوردن را برای گربه راحت کند، راهنمایی سازد.

جنس و متریال به‌کار رفته در تولید و ساخت ظرف، اندازه و سایز آن، نوع و طراحی ظرف، برند و کیفیت آن نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگزار می‌باشد.

 

ظرف آب اتوماتیک گربه

نوشیدن آب برای گربه امری حیاتی است اما این برای گربه‌هایی که به بیماری‌های خاص از جمله بیماری‌های کلیوی دچار هستند نقش پررنگ‌تری دارد. شما می‌توانید با خرید ظروف آب اتوماتیک و نوع فواره دار آن که با خروج آب صدای آب جاری را به گوش خواهد رساند گربه خود را برای نوشیدن آب تشویق کنید. ظروف اتوماتیک آب سطح آب را در مقدار مشخصی نگه‎داشته و اگر میزان آن کم شود می‌توان آب به آن اضافه کرد. استفاده از ظروف اتوماتیک از بالا آمدن سطح آب و ریختن آن جلوگیری خواهد کرد.

این نوع ظرف در انواع و جنس‌های مختلفی وجود دارند که عادات و خصوصیات خاص گربه شما تعیین کننده این است که کدام نوع ظرف را باید خریداری کنید. استفاده از ظروف اتوماتیک برای گربه‌هایی که صاحبشان اوقات خاصی از روز را در خانه نیستند و گربه را باید در خانه تنها بگذارند بسیار مناسب و کاربردی است.

 

قیمت ظرف آب اتوماتیک گربه

قیمت ظرف آب اتوماتیک گربه به دلیل عوامل مختلفی از جمله تورم، نوسانات ارز، تحریم‌ها و تغییر روز به روز مواد اولیه و متریال آن دائما در حال تغییر است. همچنین کیفیت و جنس ظرف نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگزار است. برای اطلاع از قیمت به‌روز انواع ظرف آب اتوماتیک گربه می‌توانید به سایت اینترنتی پی کی پت مراجعه نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.

 

قیمت ظرف غذای گربه

غذا از راه‌های مهم تامین کننده انرژی موردنیاز بدن تمام موجودات از جمله حیوانات خانگی مثل سگ و گربه است.اهمیت ظرف غذای گربه در خصوصی بودن آن و عدم ریخت و پاش و کثیف‌کاری در هنگام خوردن غذا است. به علاوه طراحی این ظروف به نحوی است که خوردن غذا را برای گربه آسان کرده و بهداشت او را نیز به همراه خواهد داشت. نکته مهم‎‌تر در استفاده از ظرف غذای مخصوص گربه بحث تربیت و آموزش او است. که به این ترتیب گربه یاد می‌گیرد که فقط از غذای درون ظرف خود بخورد و به غذای بقیه افراد دست‌درازی نکند.

زیرا برخی از مواد درون غذاهای ما انسان‌ها برای گربه‌ها بسیار مضر بوده و در صورت خوردن آن‌ها توسط گربه سلامت او را با مشکل مواجه خواهد کرد و باعث ایجاد ناراحتی‌های گوارشی، تشنج و حتی مرگ او خواهد شد. این ظروف در انواع مختلفی وجود دارند که خرید آن‌ها از پت شاپ ارسال فوری پی کی پت برای شما مقدور گردیده است.

 

انواع ظرف غذای گربه

ظرف غذای گربه در انواع طرح، رنگ، سایز، نوع و قالب‌های مختلفی وجود دارد.این ظروف از نظر جنس در جنس‌های استیل، پلاستیکی، چوبی و سرامیکی وجود دارند. که هرکدام از این جنس‌ها خود از نظر کیفیت دسته‌بندی‌های متفاوتی خواهند داشت. بهترین جنس ظروف که پیشنهاد می‌شود آن‌را خریداری نمایید جنس استیل آن است. زیرا نشکن است، از دوام و کیفیت خوبی برخوردار است و جابجایی آن برای گربه به آسان صورت نمی‌گیرد.

ظروف پلاستیکی رایج‌ترین نوع ظروف سگ و گربه هستند. اما استفاده از این ظروف برای برخی از سگ و گربه‌ها ممکن است سبب ایجاد حساسیت در آن‌ها گردد و همچنین وجود هرگونه خط و خش روی سطح این ظروع باعث تجمع آلودگی روی آن خواهد شد که این باعث بیمار شدن گربه می‌شود. این ظروف وزن کمی دارند به همین خاطر سگ و گربه شما می‌تواند آن را آسانی جابجا کند و در جای دیگری قرار دهد.ظروف سرامیکی نیز احتمال شکستن آن‌ها وجود دارد اما به دلیل وزنشان به راحتی برای گربه و سگ قابل حمل نخواهند بود.

 

ظرف غذای گربه استیل

این ظروف گربه از جنس استیل نگیر 304 با عیار 10/18 ساخته و تولید می‌شوند. مهمترین خصوصیت آن‌ها این است که زنگ نمی‌زنند، سیاه نمی‌شوند و در برابر رطوبت مقاوم هستند. استحکام ظروف استیل در برابر ضربه را نیز نمی‌توان دست کم گرفت. ظرف غذای استیل در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود که شما می‌توانید با توجه به سن و اندازه و نژاد گربه خود هر کدام از سایزهای آن‌را خریداری کنید.

تعبیه ترمزگیر در زیر این ظروف از جابجا شدن ظرف حین غذاخوردن گربه جلوگیری می‌کند که این یک مزیت بسیار خوب به‌حساب می‌آید.اگر قصد خرید این ظروف را دارید می‌توانید به سایت پی کی پت مراجعه کرده و پس از مشاهده عکس ظرف غذای گربه و مطالعه ویژگی‌های ذکر شده در توضیحات نسبت به خرید آن اقدام نمایید. این ظروف نیز در کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند که باید نسبت به خرید بهترین نوع آن دقت کافی و لازم را به‌کار ببرید.

 

ظرف غذای گربه اتوماتیک

برخی از صاحبان گربه‌ها به دلیل مشغله‌های خاصی که دارند و یا چون به کاری اشتغال دارند ناچارند در طول روز چند ساعت گربه خود را تنها بگذارند. از طرفی تامین آب و غذای گربه برای آن‌ها به چالش بزرگی تبدیل شده است زیرا آن‌ها به چند وعده غذا در طول روز نیاز دارند تا انرژیشان جبران شده و مجدد آن را بازیابی کنند. اما جای نگرانی نیست. استفاده از ظروف غذای گربه اتوماتیک راه‌حل بسیار خوبی برای این دسته از افراد است.

ظروف اتوماتیک بسیار متنوع هستند. از دسته‌بندی‌های آن نوع دستی و الکترونیکی می‌باشند. در ظروف دستی می‌توان با تمام شدن جیره، غذا را در قسمت مخزن آن ریخته می‌شود. اما نوع الکترونیکی آن که معمولا با انرژی باتری کار می‌کند را می‌توان بر اساس زمان‌بندی خاصی تنظیم کرد به این صورت که با گذشت هرچند ساعت به صورت خودکار غذا در ظرف گربه ریخته شود.

استفاده از ظرف الکترونیکی این خاصیت را نیز به همراه دارد که از هدر رفتن غذا و زیاده‌روی گربه در خوردن غذا و در نتیجه چاقی او نیز جلوگیری خواهد شد. این ظروف در ظرفیت‌های مختلفی قابل عرضه هستند.

 

ظرف غذای گربه سرامیکی

ظرف غذای گربه سرامیکی همان‌طور که از اسمشان پیداست از جنس سرامیک ساخته شده‌اند. روی سرامیک را با مواد خاصی پوشانده و طرح‌ها و اشکال زیبایی را نقاشی می‌کنند. این مواد با غذا حل نمی‌شوند و هیچگونه ضرری برای گربه نخواهند داشت به شرط این‌که با خرید این ظروف از پت شاپ‌های معتبر از کیفیت آن مطمئن باشید.ظروف سرامیکی در کنار ظروف استیل پیشنهاد بسیاری از دامپزشکان هستند.این ظروف وزن نسبتا سنگینی دارند و جابجایی و برگرداندن آن برای گربه‌ها کار چندان آسانی نخواهد بود. تنها ایراد این ظروف امکان شکسته شدن آن در حین برخورد شدید با سایر اجسام و یا افتادن از ارتفاع است اما اگر کیفیت خوبی داشته باشند به آسانی ترک نخورده یا شکسته نخواهند شد.

ظروف سرامیکی در انواع دو قلو و تکی، با ظرفیت و حجم مختلف وجود دارند. شما می‌توانید از سایزهای کوچک ظرف برای بچه گربه‌ها و از سایزهای بزرگ‌تر برای گربه‌های جوان و بالغ استفاده کنید. در نظر گرفتن نژاد گربه و میزان حجم و غذای او نیز در انتخاب ظرف تاثیرگزار هستند. در هنگام خرید ظرف غذای گربه از هر جنس و نوعی که باشد توجه داشته باشید که هیچ نوع خط و خش و شکستگی را نداشته باشد.

درباره حیوانات خانگی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 700
  • بازدید سال : 14,107
  • بازدید کلی : 103,445