loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

در گذشته، مردم دارایی‌های مالی خود را در بانک قرار می‌دادند تا ماهانه بتوانند سود آن را دریافت کنند. اما کسی که وجوه خود را در بانک می‌گذارد، هیچ‌گونه مدیریتی بر دارایی‌اش ندا

اکبر صباغی بازدید : 43 دوشنبه 21 تیر 1400 زمان : 11:27 نظرات (0)

در گذشته، مردم دارایی‌های مالی خود را در بانک قرار می‌دادند تا ماهانه بتوانند سود آن را دریافت کنند. اما کسی که وجوه خود را در بانک می‌گذارد، هیچ‌گونه مدیریتی بر دارایی‌اش نداشته و فقط باید منتظر مقدار سود اندک و معینی باشد که ماهانه به او تعلق می‌گیرد. این در حالی است که همان شخص با همان مقدار وجه، می‌تواند سودهای بیشتری را از دارایی خود بدست بیاورد. اما بنظرتان چرا افراد این روش را به‌جای معامله مستقیم با دارایی‌های خود انتخاب می‌کردند؟ پاسخ ساده است، چون توانایی و دانش کافی برای مدیریت دارایی خود را نداشتند. خوشبختانه در عصر حاضر بیشتر افراد به سراغ کسب دانش مالی می‌روند و سرمایه‌های خود را شخصاً مدیریت می‌کنند. اگر آشنایی مختصری با مفهوم معامله و فعالیت در بازارهای مالی داشته باشید، حتماً نام فارکس را هم به وفور شنیده‌اید. فارکس می‌تواند یکی از بهترین بسترها برای کسب سود از دارایی‌ها باشد. آموزش دلفین وست سرمایه گذاری را می‌توانید در آموزش بورس دردلفین وست دنبال کنید.

 

چرا باید در فارکس فعالیت کنیم؟

 

بیشتر افرادی که به سمت سرمایه گذاری در فارکس تمایل پیدا می‌کنند، قبلاً سابقه معامله در بازار بورس را دارند. اما اصلی‌ترین مزیت فارکس نسبت به بازار بورس، جهانی بودن آن است. معمولاً بازارهای بزرگتر – بازارهای جهانی نسبت به بازارهای داخلی – پتانسیل‌های بیشتری برای رشد دارند و تحلیل کردن قیمت ارز در آن‌ها، به رویدادهای جهانی وابسته است. به همین خاطر، بهتر است در کنار سرمایه‌ گذاری در سایر فعالیت‌های مالی مانند خرید سهام، ملک، طلا و .....، سرمایه گذاری در فارکس را نیز جزء برنامه‌ مالی‌تان قرار دهید تا از این طریق بتوانید به بازارهای بزرگ‌تر ورود کرده و سودهای بیشتر و سریع‌تری را کسب نمایید.

 

سرمایه گذاری در فارکس چگونه انجام می‌شود؟

ورود به بازار سرمایه گذاری در فارکس به وسیله‌ی بروکرها (Broker) که همان کارگزاری‌های فارکس هستند، انجام می‌شود. بروکرهای بسیاری در سطح جهان وجود دارند که شما می‌توانید براساس امکانات متمایزی که هریک از آن‌ها ارائه می‌کنند، بروکر مناسب خود را انتخاب کرده و از طریق ثبت‌نام در آن، وارد بازار فارکس شوید. از جمله بهترین و مشهورترین بروکرهای جهان، می‌توان بروکر Alpari، GAIN CAPITAL، FOREXer Limited و .... را نام برد.

ممکن است ورود به فارکس و سرمایه‌ گذاری در آن، کار سختی به حساب بیاید، شاید تصور کنید که اگر به یکباره وارد فارکس شوید، ممکن است فعالیت در این بازار بزرگ، شما را هیجان زده کرده و باعث شود تا به ‌جای سود، از آن زیان ببینید. نگرانی شما کاملاً به‌جاست و باید بگویم که هیچ ترسی از این بابت وجود ندارد؛ چراکه اکثر بروکرها، امکان ایجاد حساب دمو (Demo) را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. شما با استفاده از حساب دمو می‌توانید، در یک محیط کاملاً شبیه‌سازی شده‌، در فارکس به معامله پرداخته و با تمام گزینه‌ها و قواعد معامله در این بازار آشنا شوید. آن‌گاه پس از آشنایی کلی و کسب آمادگی برای ورود به بازار واقعی فارکس، حساب اصلی آن را ایجاد نمایید که نحوه انتخاب بروکر، ایجاد حساب دمو و ایجاد حساب اصلی فارکس، در دلفین وست آموزش داده می‌شود.  

آیا آموزش سرمایه گذاری در بورس پیش‌نیاز ورود به بازار فارکس است؟

اگر شما به کمک دانش تحلیل تکنیکال در بورس فعالیت کرده و سودهای خوبی از این بازار گرفته باشید، سرمایه‌ گذاری در فارکس برایتان بسیار راحت‌تر خواهد بود. همچنین سود گرفتن از فارکس نیز به دانش تحلیل تکنیکال بستگی دارد و شما می‌توانید هر نوع سهام یا ارزی را به کمک نمودارها بررسی و قیمت‌ها را پیش‌بینی کنید. پس اگر سهامدار بورس تهران هستید، راحت‌تر از یک کاربر مبتدی که هیچ‌گونه تجربه‌ای برای معامله در بازارهای مالی ندارد، به بازارهای جدیدی مثل فارکس راه پیدا می‌کنید. بنابراین توصیه می‌شود برای افزایش دانش بورسی خود به آدرس dolfinvest.com/blog/bourse مراجعه کرده و از مقالات آموزشی رایگان و دوره‌های دلفین وست استفاده کنید.

 

با این حال افراد مبتدی یا بی‌تجربه در بورس نیز می‌توانند برای ورود به بازار فارکس افدام کنند. همین موضوع نشان می‌دهد که این دو محیط معاملاتی از هم مجزا هستند. در بورس، شما با سهام شرکت‌های داخلی سروکار دارید، اما در فارکس، شما باید ارزهای رایج تمام کشورهای جهان را بررسی کنید. بررسی عوامل تأثیرگذار بر روی نوسانات قیمت سهام نیز با عوامل تأثیرگذار بر روی نوسان قیمت ارزها، تفاوت‌های بارزی دارد. پس افراد می‌توانند به صورت مستقل و مستقیم، برای معامله در فارکس آموزش ببینند. آموزش‌های 0 تا 100 فارکس در دلفین وست می‌توانند ورود به فارکس را از ابتدایی‌ترین مراحل به  افراد آموزش دهند. بهرحال هر تریدر بزرگ و موفقی نیز، سرمایه‌ گذاری خود را از ابتدایی‌ترین نقطه‌ی ممکن شروع کرده و به مرور دانش خود را گسترش داده است. پس چه سابقه فعالیت در بورس داشته و باشید و چه این سابقه را نداشته باشید، در هر صورت می‌توانید از آموزش‌های ارائه شده، استفاده کرده و به یکی از تریدرهای موفق این بازار جهانی تبدیل شوید.

 


آموزش جامع فارکس در دلفین وست

دوره‌های بسیاری برای فراگیری دانش معامله در فارکس وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را از بستر وب دانلود کرده و استفاده نمایید. اما همگی دوره‌هایی که برای این منظور ارائه می‌شوند، قابل استناد نیستند و نمی‌توانند توانایی و دانش لازم برای سرمایه گذاری در فارکس را در اختیار افراد قرار دهند. به همین خاطر برای ورود به فارکس، باید روی آموزش‌هایی حساب کنید که براساس یک ساختار سلسه‌مراتبی، ابتدا مراحل مقدماتی ورود به بازار ارزهای جهانی و سپس مراحل حرفه‌ای آن را به شما بیامورند. وب‌سایت دلفین وست یک بستر حرفه‌ای برای فراگیری فارکس بصورت جامع است که با مشخص کردن مسیرهای یادگیری شما را در فراگیری فارکس هدایت می‌کند.

تسلط به بازارهای مالی با دلفین وست

«دلفین وست» یکی از بهترین سایت‌های آموزشی برای فراگیری دانش مالی است که توسط یک تیم حرفه‌ای و زبده مدیریت می‌شود. تمام کارشناسان دلفین وست، در صدد آن هستند تا بتوانند آموزش‌های خود را به صورت اصولی و نتیجه‌گرا، براساس آخرین متدهای معاملاتی جهان به دانشجویان دوره‌ها و کاربران خود ارائه کنند. شما می‌توانید آشنایی با فارکس را با مطالعه‌ی مقالات دلفین وست در این زمینه شروع کرده و سپس با شرکت در دوره‌های آموزش فارکس این سایت، دانش خود را در این زمینه ارتقا داده و در نهایت با آمادگی کافی به فارکس ورود کنید. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، دلفین وست، بستر ایده‌آلی برای شروع فعالیت در بورس نیز خواهد بود.

منبع

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 13,999
  • بازدید کلی : 103,337