loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

تور گردشگری مادرید 1401 در سفر های رز آبی تور مادرید شهر مادرید به عنوان پایتخت کشور اسپانیا دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است. تور مادرید فرصت مناسبی برای گردشگران سراسر دنیا است تا

اکبر صباغی بازدید : 65 یکشنبه 09 مرداد 1401 زمان : 22:28 نظرات (0)

تور گردشگری مادرید 1401 در سفر های رز آبی

تور گردشگری مادرید 1401

تور مادرید

شهر مادرید به عنوان پایتخت کشور اسپانیا دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است. تور مادرید فرصت مناسبی برای گردشگران سراسر دنیا است تا اینکه بتوانند از جاذبه های بی شما تاریخی شهر مادرید بازدید کنند. همچنین آب و هوای معتدل و مطلوب این شهر یکی دیگر از جذابیت های شرکت در تور مادرید شده است. در این مقاله به نکاتی در مورد تور مادرید و جذابیت های آن بیان می کنیم، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر با تور گردشگری مادرید 1401 

آب و هوای شهر مادرید به صورت کلی گرم و خشک می باشد. شهر مادرید در زمستان دارای آب و هوایی سرد و خشک می شود و تابستان‌ های گرمی دارد. البته در بازه زمانی بین ماه های اکتبر تا نوامبر بارش های شدیدی در شهر مادرید رخ می دهد. بهترین زمان سال برای تور گردشگری مادرید 1401 ، فصل بهار پاییز یعنی از سپتامبر تا نوامبر و فصل بهار یعنی از مارس تا می است. در این دو فصل، هوا بسیار مطبوع و ملایم و ایده‌آل می شود. اما فصل تابستان فصل های سیزن یا فصل گردشگری در مادرید محسوب می شودو در این رمان با اینکه هوا خیلی گرم است اما گردشگران بسیاری از سراسز جهان به این شهر سفر می کنند

غذاهای محلی مادرید

شهر مادرید ادعایی در زمینه‌ آشپزی و غذاهای محلی ندارد ولی از نظر غذایی، یکی از غنی‌ ترین پایتخت‌ های اروپایی محسوب می شود. این شهر دارای تنوع غذایی بسیار زیادی می باشد. اغلب غذاهای شهر مادرید دارای گوشت و سبزیجات مخصوص می باشد. از جمله جذابیت های تور مادرید چشیدن طعم غذا های خوشمزه این شهر می باشد. کوسیدو مادریلینو از غذاهای معروف شهر مادرید است که از انواع سبزیجات، نخود فرنگی و گوشت تهیه می شود. از دیگر غذا های محبوب مادریدی ها می توان به پایلا، تاپاس و فابادا اشاره کرد. تاپاس از جمله غذا های خوشمزه و ارزان قیمت شهر مادرید می باشد که از سیب زمینی سرخ شده با سس پاتاتاس تهیه می شود. این سس مزه ای شبیه به کچاپ دارد و تند مزه است.

ساندویچ کالاماری، این ساندویچ یکی از رایج‌ترین فست‌فودها در مادرید است. معمولا در غرفه‌ های خیابانی و رستوران‌ های محلی به راحتی پیدا می‌شود. هیچ سفری به مادرید بدون امتحان کردن این ساندویچ کامل نمی‌شود. برای تهیه‌ آن از ماهی مرکب سرخ شده استفاده می ‌کنند. چوروس از معروف ترین شیرینی های اسپانیایی است که باید در شهر مادرید امتحان کنید. این شیرینی از خمیر تهیه شده و سرخ می شود و با سس شکلات خورده می شود. چوروس از شیرینی های سنتی است که در دنیا طرفداران زیادی دارد.

مشهورترین مراکز خرید مادرید

یکی از جذابیت هر شهر و کشوری بازارها و مراکز خرید مهم آن کشور است. تور مادرید امکان بازدید از بازار ها و مراکز خرید مهم این شهر را برای شما فراهم می کند. شهر مادرید دارای بازار های متنوع و مدرنی می باشد. از جمله برند های معروف کشور اسپانیا می توان به برند های بین المللی زارا و منگو اشاره کرد که در مراکز خرید این شهر شعبات زیادی دارند.

مرکز خرید Principe Pio

یکی از محبوب‌ ترین مراکز خرید مادرید، مرکز تجاری Principe Pio است. مهم‌ ترین دلیل محبوبیت این مجموعه‌ تجاری این است که درست در مرکز شهر قرار دارد. به راحتی می ‌توانید یک روز کامل را در این مجموعه‌ تجاری و تفریحی بگذرانید. می‌توانید خرید کنید، در رستوران خوب غذا بخورید و در نهایت، روزتان را با دیدن یک فیلم در مرکز سینمایی، کامل کنید. در این مرکز، برندهای مشهور نمایندگی دارند.

مرکز خرید ‎ Madrid Xanadu

این یکی از مجهز ترین مراکز خرید مادرید اسپانیا هست که هر چیزی لازم داشته باشید در ‏این مرکز خرید پیدا خواهید کرد از پیست اسکی گرفته تا فروشگاه های پوشاک و رستوران ‏های مختلف در اینجا وجود دارد. در این مرکز خرید بزرگ شهر بازی و امکانات تفریحی بسیاری برای گردشگران در ‏نظر گرفته شده است و گردشگران تور مادرید در صورت مراجعه  به این مرکز خرید می توانند ‏علاوه بر خرید اجناس با کیفیت از تفریحات متعددی که در این مرکز خرید وجود دارد استفاده ‏کرده و روز متفاوتی را در مادرید سپری کنند..

درباره تور های اروپا , سفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 13,975
  • بازدید کلی : 103,313