loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

درب حیوان خانگی یا فلپ حیوان خانگی (همچنین در اصطلاحات خاص تری به آن اشاره می شود ، مانند فلپ گربه, درب گربه, درب سگ، یا درب سگی) یک دهانه کوچک برای اجازه دادن است حیوانات خانگی بدون نیاز به انسان برا

اکبر صباغی بازدید : 82 پنجشنبه 20 مرداد 1401 زمان : 3:14 نظرات (0)

درب حیوان خانگی یا فلپ حیوان خانگی (همچنین در اصطلاحات خاص تری به آن اشاره می شود ، مانند فلپ گربه, درب گربه, درب سگ، یا درب سگی) یک دهانه کوچک برای اجازه دادن است حیوانات خانگی بدون نیاز به انسان برای باز کردن در ، خود به خود وارد و خارج شوند. در اصل سوراخ های ساده ، شکل مدرن آن یک پانل لولایی و اغلب دارای فنر یا فلپ انعطاف پذیر است و برخی از آنها به صورت الکترونیکی کنترل می شوند. آنها درجه ای از محافظت در برابر باد ، باران و افراد متجاوز با جثه بزرگتر را که وارد خانه می شوند ، ارائه می دهند. دریچه های مشابه می توانند سگ ها را از طریق نرده ها در تخته ها عبور دهند. یک مفهوم مرتبط این است حیوان خانگی، که به راحتی برای انسان باز می شود اما به عنوان یک مانع حیوان خانگی امن و همچنین عمل می کند درهای حیوانات خانگی چپ یا راست دست خودکار

بسیاری از دارندگان حیوانات همراه ، به خصوص سگ و گربه ، درب حیوان خانگی را راحت می دانند ، زیرا به حیوانات خانگی اجازه می دهد تا به دلخواه خود بیایند و بروند ، از این رو نیاز صاحبان حیوانات خانگی به اجازه دستی یا بردن حیوان خانگی به بیرون دستی کاهش می یابد ، و محدودیت رفتار ناخواسته مانند صدای بلند برای بیرون آمدن ، خراشیدن درها یا دیوارها ، و (به خصوص در مورد سگ ها) دفع کردن در خانه. آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که حیوان خانگی که در فضای باز مانده است می تواند با خیال راحت در شرایط آب و هوایی به خانه برگردد.

آشنایی بیشتر با درب ورود و خروج حیوانات

ساده ترین نوع درب ورود و خروج حیوانات، فلپ هایی با وزن پایین هستند که از بالای دهانه آویزان شده اند و خود به خود چرخ می شوند ، اما ممکن است برای افزایش مقاومت در برابر باد کمک فنر کنند. این فلپ ها اغلب دارای آهن ربا در اطراف لبه ها هستند تا به شما کمک کند درب را در برابر هوا و باد بسته نگه دارید. برخی از درهای حیوانات اهلی دارای لولاهای جانبی هستند و مانند درب های سالن باز می شوند. این درب های حیوانات خانگی معمولاً دارای فنر یا عناصر دیگری هستند تا بعد از عبور حیوان خانگی ، مجبور به بسته شدن آنها شوند. درب های مخصوص سالن به جای یک فلپ لاستیکی ، اغلب از پلاستیک ، اکریلیک یا پلکسی گلاس ساخته می شوند و روی پنل ها مهر و موم آب و هوا نصب می شود تا به حفظ هوای بیرون کمک کند.

درب ورود و خروج حیوانات

یکی دیگر از ویژگی های مشترک یک گیر قابل تنظیم برای محدود کردن باز شدن دستگاه به یک جهت یا جهت دیگر است. به عنوان مثال ، اجازه دهید حیوان خانگی برای شب وارد شود ، اما دوباره بیرون نروید تا اینکه صبح روز بعد صاحب صید را آزاد کند. برخی از حیوانات خانگی ، عمدتا گربه ها با پنجه های قابل برگشت و پنجه های انعطاف پذیر ، یاد می گیرند که درب های یک طرفه حیوانات خانگی را به خصوص طرح "فلپ درون فلپ" دور بزنند.

بعضی از آنها همچنین از نوعی مکانیسم قفل برخوردار هستند و می توانند با کشیدن یک صفحه سفت و محکم به داخل ریل های موازی در سمت چپ و راست سمت داخلی درب حیوان خانگی ، که در شرایط بد آب و هوایی یا زمانی که صاحبان با حیوانات خانگی خود سفر می کنند ، بسته شوند. .

درب حیوانات خانگی به طور کلی طوری طراحی شده اند که برای هر حیوان خانگی ایمن باشند. پانل ها اغلب با نرم طراحی می شوند وینیل حیوان را به دام نمی اندازد و آسیب نمی رساند. درب های حیوانات اهلی ارزان قیمت و به راحتی قابل تعویض از پلاستیک ساخته شده اند و ممکن است همیشه برای حیوانات اهلی بزرگ و پرتحرک به اندازه کافی مقاوم نباشند.

درب های حیوانات خانگی اغلب در تخته سه لا یا درب پلاستیکی نصب می شوند ، که سوراخ گرد بزرگ را در آن ساده می بینید ، اما همچنین می توان آنها را در آجرکاری نصب کرد یا (اگر یک واحد مهر و موم شده با سوراخ موجود باشد) به صورت دوتایی درب لعاب دار گزینه دوم گزینه نسبتاً گرانی است اما در برخی موارد ممکن است تنها گزینه باشد. درهای حیوان خانگی متحرک مناسب برای درهای شیشه ای کشویی همچنین در دسترس هستند.

نوآوری به نسل جدیدی از درهای حیوانات اهلی گرانتر کمک کرده است که از مواد خاص ، اتوماسیون ، دستگاه های کنترل زمان و / یا سنسورهای پیشرفته استفاده می کنند تا با مشکلات رایج مانند عایق بندی ضعیف و پیش نویس ، سطح بالاتر صدا ، ایمنی ناکافی حیوانات خانگی و مشکلات دسترسی مقابله کنند.

درباره حیوانات خانگی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 689
  • بازدید سال : 14,096
  • بازدید کلی : 103,434