loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

سوئیس کشوری واقع در غرب اروپاست که با کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا، آلمان و اتریش همسایه است. این کشور از جمله زیباترین کشورهای اروپایی است که توانسته تنوع بالایی در زمینه گردشگری به وجود آورد، چرا ک

اکبر صباغی بازدید : 32 پنجشنبه 12 آبان 1401 زمان : 15:56 نظرات (0)

سوئیس کشوری واقع در غرب اروپاست که با کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا، آلمان و اتریش همسایه است. این کشور از جمله زیباترین کشورهای اروپایی است که توانسته تنوع بالایی در زمینه گردشگری به وجود آورد، چرا که تلفیقی از طبیعت و سیاست است. وجود رشته کوهای آلپ و پارک ملی سوئیس از یک سو و وجود مقر سازمان ملل متحد و موزه بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از سوی دیگر در شهرهای مختلف این کشور سبب جذب گردشگران به سوئیس شده است. سوئیس از جمله مقاصدی است که پیش از این باید برای سفر انتخاب می کردید. ما سعی بر آن داریم تا بهترین تور سوئیس را برگزار نمائیم که خاطره سفری بیادماندنی در ذهنتان باقی بماند.

 

با جاذبه های گردشگری در تور سوئیس بیشتر آشنا شوید :

 

 

جالب است بدانید که اغلب مسافران تور سوئیس شهرهای زوریخ، ژنو، لوزان و بازل را برای گشت و گذار انتخاب می کنند. کلیسای گروس مونستر، کلیسای فرومونستر، بافت قدیمی شهر زوریخ و خیابان بانهوف از جاذبه های زوریخ، این شهر دو هزار ساله، هستند. اسکی و قایق رانی در دریاچه ژنو، بازدید از باغ گیاهشناسی، فواره آبی ژنو و میدان ملل و … ژنو را به مقصدی برای همه سلیقه ها تبدیل کرده است .

شما با تور لحظه آخری رز آبی می توانید بهترین خاطره ها را در سفر به سوئیس رقم بزنید.در ادامه با برخی از جاذبه های این تور بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

جاذبه های گردشگری بازل در تور سوئیس را بیشتر بشناسید :

از جاذبه های گردشگری که در این تور با آن موجه خواهید شد می توان به تالار شهر و بازار، صومعه ، موزه هنر بازل، اسپالنتور یا همان دروازه قدیمی شهر و موزه ویترا دیزاین اشاره کرد. رود راین که از میان شهر می گذرد، با چشم انداز بینظری که دارد شما را محو تماشای خود خواهد کرد.

 

جاذبه های گردشگری لوزان در تور سوئیس را بیشتر بشناسید :

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در تور سوئیس شما با شهری روبرو خواهید شد که مملو از خانه های رنگی و زیبا است. محله فلون، قلعه سنت مییر، کلیسا جامع لوزان و موزه تاریخ لوزان از جمله جاذبه های این شهر هستند. طبیعت این شهر به دلیل قرار گرفتن بین سه تپه در نوع خود جالب و دیدنی است.

 

جاذبه های گردشگری لوسرن در تور سوئیس را بیشتر بشناسید :

برای پی بردن به زیبایی لوسرن در تور سوئیس کافیست تا چشمان خود را برای چند لحظه هم که شده ببندید و خود را در کنار دریاچه درخشان و آبی رنگ که توسط کوه ها احاطه شده است، تصور کنید. برای علاقه مندان به پرواز با پاراگلایدر لوسرن بهترین گزینه است. پل های مسقف، تفرجگاه های ساحلی و خانه های رنگارنگ، لوسرن را به یک مکان دیدنی تبدیل کرده است.

 

جاذبه های گردشگری اینترلاکن در تور سوئیس را بیشتر بشناسید :

از جاذبه های گردشگری این شهر همین بس که بهترین مکان برای تفریحات ورزشی است . اگر به قصد انجام فعالیت های ورزشی به سوئیس سفر می کنید امکان انجام ورزش هایی مانند پرواز با پاراگلایدر، کایت سواری، بانجی جامپینگ، دره نوردی، صخره نوردی، قایق رانی، دوچرخه سواری در کوهستان، چتر بازی، اسکی و اسنوبرد و هر ورزش دیگری که فکرش را کنید، می توانید در اینترلاکن تجربه کنید.

 

 

با آب و هوا در تور سوئیس پرنده مهاجر بیشتر آشنا شوید :

 

 

سفر به این مقصد بسیار زیبا با تور سوئیس در هر فصلی از سال که فکرش را بکنید جذاب خواهد بود و می تواند برایتان خاطره ای مثال زدنی باشد. آب و هوای کشور سوئیس اغلب معتدل است و تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و برفی دارد. در زمستان رطوبت کمتری در سوئیس دیده می شود. بیشتر گردشگران در ماه های جولای و آگوست به سوئیس سفر می کنند که بیشترین نرخ هتل ها هم مربوط به این دو ماه است. اما گزینه بهتری هم برای سفر به سوئیس وجود دارد، آن هم بین ماه های نوامبر تا مارس است که با هزینه و گردشگر کمتر رو به رو خواهید بود.

 

 

عوامل مؤثر بر هزینه سفر شما با تور سوئیس را بیشتر بشناسید :

 

 

مواردی که هزینه سفر شما را تعیین خواهند کرد عبارتند از :

1 - زمان سفر ،

2 - بلیط رفت و برگشت که به نوع هواپیما و کلاس صندلی انتخابیتان بستگی دارد

3 - درجه هتل و موقعیت مکانی هتل انتخابی شما که بسته به تعداد ستاره های هتل و دور یا نزدیک بودن آن از مرکز شهر دارد

4 - اتاق و خدمات اتاق که در زمان اقامتتان در هتل از آنها استفاده خواهید کرد

5 - تعداد شبهای اقامتتان در هتل

6 - بیمه مسافرتی

7 - گشت شهری

8 - ترانسفر فرودگاهی و بین شهری و هزینه هایی که در زمان سفرتان انجام خواهید داد ،

 

همگی مشخص کننده هزینه تمام شده سفر شما میباشند . قیمت با فصل انتخابی برای تور سوئیس رابطه مستقیم دارد. چنانچه تابستان را برای تور سوئیس انتخاب کنید بهای بیشتری باید بپردازید زیرا قیمت هتل ها و هواپیما در این فصل بیشتر از دیگر فصول سال است. برای سفر با هزینه معقول تر بین ماه نوامبر تا مارس بار سفر ببندید. از آوریل به بعد قیمت ها رو به افزایش خواهد رفت. البته برای تفریحات زمستانی مانند اسکی در فصل زمستان بیشترین مبلغ را باید پرداخت نمایید. به طور کلی فصول بهار و پاییز مناسبترین زمان برای تور سوئیس هستند.

درباره سفر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 602
  • بازدید سال : 14,009
  • بازدید کلی : 103,347