loading...

مد و پوشاک | کیف و کوله پشتی و کفش

نحوه خرید بیت کوین در صرافی کوکوین چگونه است ؟ ا توجه به رشد روزافزون قیمت بیت کوین، افراد زیادی به دنبال خرید بیت کوین از صرافی های مختلف از جمله کوکوین هستند. از آنجا که برای ایرانیان صرافی کوکوی

اکبر صباغی بازدید : 74 چهارشنبه 29 تیر 1401 زمان : 17:07 نظرات (0)

نحوه خرید بیت کوین در صرافی کوکوین چگونه است ؟

ا توجه به رشد روزافزون قیمت بیت کوین، افراد زیادی به دنبال خرید بیت کوین از صرافی های مختلف از جمله کوکوین هستند. از آنجا که برای ایرانیان صرافی کوکوین جایگزین صرافی بایننس است، بنابراین قصد داریم در این مقاله به آموزش خرید بیت کوین از صرافی کوکوین بپردازیم. اگرچه این نکته را در نظر داشته باشید که شیوه خرید بیت کوین با دیگر ارزهای دیجیتال هیچ تفاوتی ندارد و خرید بیت کوین در صرافی کوکوین، دقیقا مانند خرید هر رمزارز دیگری می‌باشد. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد این موضوع می‌پردازیم.

چرا بیت کوین بخریم؟

بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال غیر متمرکز جهان شناخته می‌شود که در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاماتو پیاده سازی شد. حتما می‌دانید که بیت کوین از سال ۲۰۰۹ تا به اکنون که در سال ۲۰۲۱ هستیم، چه تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین به حدود ۶۵ هزار دلار رسیده است و سرمایه‌گذاران یا به قولی نهنگ‌های بزرگ بازار بر روی این رمزارز سالهاست که سرمایه‌گذاری می‌کنند. حال که اطلاعات اولیه از ارز دیجیتال بیت کوین بدست آوردید، در ادامه، طریقه خرید از کوکوین را یاد بگیرید.

نوسانات بیت کوین زیاد است و گاها برای بیت کوین اخبار منفی نیز منتشر می‌شود. بارها بیت کوین در مرحله ریزش و سقوط شدید بوده اما مجدد به بازار بازگشته و رشد بسیاری را تجربه کرده است. از آنجا که بیت کوین بیش از ۴۰% از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، بنابراین خرید آن دور از منطق نیست. پیش بینی می‌شود که قیمت بیت کوین تا بیش از ۸۰ هزار دلار نیز صعود کند.

صرافی کوکوین چیست؟

صرافی کوکوین یک صرافی بین المللی ارزهای دیجیتال است که با بیش از ۸ میلیون کاربر در جهان، جز رقیب اصلی صرافی بایننس و جز یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. کوکوین در سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی شد و هم اکنون بیش از ۴۰۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کند. بیت کوین نیز یکی از رمزارزهای اصلی در صرافی کوکوین است که شما می‌توانید برای خرید و فروش آن و انجام معاملات مختلف، از کوکوین استفاده کنید. در مقاله آشنایی با صرافی کوکوین می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این صرافی و مزایا و معایب آن بدست آورید.

نکته مهم قبل از آموزش نحوه خرید بیت کوین از کوکوین

نکته مهمی که باید قبل از  آموزش نحوه خرید بیت کوین از صرافی کوکوین در نظر داشته باشید این است که کوکوین محدودیت‌ها و تحریم‌هایی علیه کشورمان اعمال کرده و شما برای ثبت نام و خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی، بایستی از آی پی ثابت برای کوکوین استفاده کنید. با داشتن آی پی ثابت، آی پی شما به کشور دیگری غیر از ایران تغییر می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تحریم‌ها و محدودیت‌های کوکوین را دور بزنید.

بیت سرور ارائه دهنده خدمات سرور مجازی ترید است که بیش از ۴ سال در این زمینه فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای تهیه آی پی ثابت مخصوص ترید از خدمات ما استفاده کنید و برای دریافت مشاوره بیشتر، با شماره ۰۷۱۹۱۳۰۱۰۴۲ تماس حاصل فرمائید.

شیوه ثبت نام و ترید اسپات در کوکوین

ابتدا برای اینکه اقدام به خرید بیت کوین از صرافی کوکوین کنید، بایستی در این صرافی با به همراه داشتن آی پی ثابت، ثبت نام کنید. در این مقاله به صورت مختصر درباره شیوه ثبت نام در کوکوین صحبت می‌کنیم اما برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به مقاله آموزش ثبت نام و ساخت حساب کاربری در کوکوین مراجعه کنید.

نحوه خرید بیت کوین

مراحل قدم به قدم ثبت نام در کوکوین

  • ابتدا وارد سایت https://kucoin.com شوید و از قسمت بالای سایت بر روی گزینه Signup کلیک کنید.
  • در این مرحله از ثبت نام، بر روی گزینه Email کلیک کنید تا ثبت نام شما با ایمیل صورت بگیرد چرا که کوکوین از شماره موبایل ایرانی پشتیبانی نمی‌کند.
  • سپس ایمیل خود را وارد کنید و کد تایید ارسال شده به ایمیل به همراه رمز عبور خود را نیز وارد کنید.
  • در نهایت گزینه تایید قوانین سایت را بزنید و بر روی دکمه Signup کلیک کنید.
  • پس از ثبت نام، کوکوین از شما می‌خواهد که برای انجام معاملات، امنیت حساب کاربری خود را تکمیل کنید. در نهایت شما می‌توانید مراحل امنیتی را طی کنید و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که برای تبدیل تتر به بیت کوین در کوکوین، در ابتدا ارز دیجیتال تتر را از کیف پول خود به صرافی کوکوین انتقال دهید، سپس به خرید بیت کوین بپردازید.

بیشتر بخوانید: آی پی ثابت کوکوین

آموزش دقیق خرید بیت کوین از صرافی کوکوین

حال که ثبت نام شما در صرافی تکمیل شد، نوبت به خرید بیت کوین از صرافی کوکوین می‌رسد. خرید بیت کوین از کوکوین ساده است. کافی است که مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید تا به راحتی اقدام به خرید و یا ترید بیت کوین کنید.

نحوه خرید بیت کوین

از قسمت بالای صفحه، بر روی گزینه Trade کلیک کنید و از منو باز شده، بر روی گزینه Spot بزنید. به صورت پیش فرض، اولین معامله‌ای که در صرافی کوکوین برای شما باز می‌شود معامله بیت کوین است. اما برای اینکه بخواهید مطمئن شوید که صفحه‌ای که در آن قرار دارید مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین است؛ از قسمت بالا سمت چپ صفحه بر روی ارزی که فعال است کلیک کنید و در قسمت سرچ باکس، کلمه BTC را سرچ کنید و روی BTC/USDT کلیک کنید تا معامله شما با تتر انجام شود. اما طریقه خرید از کوکوین چگونه صورت می‌گیرد؟ پاسخ به این سوال این است که؛ با خرید مقداری تتر(Usdt) ، می‌توانید جفت ارزهای دلخواه خود را ترید نمایید. به عنوان مثال وقتی می‌خواهید بیت کوین خریداری کنید، با تبدیل تتر به بیت کوین در کوکوین، در واقع شما تتر خود را فروخته و به جای آن بیت کوین خریداری می‌کنید و این عمل تبدیل ارز در کوکوین را ترید می‌گویند. با خرید آی پی ثابت کوکوین با خیال راحت به ترید خود بپردازید. حال که با نحوه تبدیل ارز در کوکوین آشنا شدید، در ادامه، نحوه خرید و فروش در کوکوین را یاد بگیرید.

نحوه خرید بیت کوین

حالا که نسبت به خرید بیت کوین از صرافی کوکوین مطمئن شده‌اید، کافی است که از قسمت پایین سمت راست صفحه قیمتی که قصد خرید دارید و همچنین میزان سرمایه‌ای که می‌خواهید وارد کنید را مشخص کنید.

نحوه خرید بیت کوین

با توجه به عکس بالا، شما می‌توانید به راحتی بیت کوین را از قسمت Buy BTC خرید و همچنین آن را از قسمت Sell BTC به فروش برسانید.

  • گزینه Price: قیمتی که قصد دارید بیت کوین خریداری شود.
  • گزینه Amount: میزان سرمایه‌ای که می‌خواهید برای خریداری بیت کوین در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که با کلیک بر روی درصدهای مشخص شده(مثل ۲۵% یا ۵۰%)، درصد نوشته شده از کل سرمایه شما برای سرمایه گذاری انتخاب می‌شود. در صورتی که بر روی گزینه Market کلیک کنید، به این معناست که قصد دارید بیت کوین را در همین قیمت فعلی خریداری کنید.

درباره سرمایه گذاری ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدید ترین مطالب راهنمای خرید کیف و کوله پشتی و کفش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 687
  • بازدید سال : 14,094
  • بازدید کلی : 103,432